zaterdag 14 april 2012

Een nieuw begin.

Een nieuw begin, met een nieuwe blog.
Mijn vorige blog was op weblog.nl maar daar kan ik niet mee over weg en ik snap er helemaal niks van. Dus heb ik maar besloten om een nieuwe te maken! Mijn vorige blogberichtjes (wel 4 stuks) kan je vinden op http://rakeshenik.weblog.nl/

Op een andere manier zijn we ook begonnen met een nieuw begin. Zoals in mijn laatste weblog bericht te lezen is zijn onze paarden eind Februari verhuisd naar de stal waar ze eerder ook al hebben gestaan.
Mijn echte nieuwe start was eigenlijk ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik Rakesh gekocht heb. We moesten weg bij de manege, naar een nieuwe stal waar we leuke en minder leuke mensen hebben leren kennen. Helaas konden we hier niet goed trainen en was Rakesh hier totaal niet op zijn plek.. Het weer terug verhuizen was dan buiten een nieuw begin ook wel een logische stap want tenslotte wilden we graag weer trainen voor de endurance. Inmiddels staan we al anderhalve maand op de nieuwe(oude) stal en met trainen zijn we dan ook druk bezig, onze eerste wedstrijd hebben we al achter de rug. Dit was 25 maart in Kootwijkerbroek. Hier reden we de korte klasse 1 van 26km en zijn we als 9de geƫindigd.
Onze km teller staat nu op 122 wedstrijd kilometers en hopelijk komen daar dit jaar nog heel wat meer kilometers bij want er staan 4 klasse 2 wedstrijden in de planning. De eerstvolgende is in Ommen en dat precies over 2 weken op 29 April. Hier gaan we voor de 54 kilometer!

Tot die tijd gaan we eerst nog gewoon lekker rijden en trainen. Mijn trainingsritten houd ik bij met een GPS app op mijn telefoon en deze zal ik dan ook hier plaatsen met wat leuke informatie erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten