zondag 30 september 2012

Mendurance Hellendoorn

Na het lezen van de titel zal je je misschien afvragen wat ik nou bij een mendurance moet. Een hele tijd terug had ik de organisatie van deze mendurance al toegezegd om te komen vrijwilligen want tenslotte start ik zelf toch geen mendurance.

Dus vanochtend ben ik om kwart voor 9 in de auto gestapt op weg naar Hellendoorn. Vandaag was ik ingedeeld op de vetgate samen met iemand anders.
Alle vrijwilligers werden verwelkomd met een kopje koffie of thee en een plakje cake waarna ieder zijn taak werd uitgelegd en we onze papieren kregen die we nodig hadden op onze post. Kristel en ik zouden samen de vetgate bezetten.
Vanaf 10u ging de vetgate open en niet al te lang daarna kwam ook de eerste menner al binnen. De menners deden allemaal lekker rustig aan en er heerste een relaxte sfeer. Op de vetgate zagen we alleen de menners van de klasses 2 en 3 waar in totaal 3 menners aan mee deden. De klasse 3 kwam 2 keer in de vetgate maar tussendoor konden we rustig genieten van de zon en was het erg gezellig met Kristel en de mensen van de organisatie die zo nu en dan eens langs kwamen om te vragen hoe het ging.
Met het enorme lunchpakket wat we kregen kwamen we makkelijk de dag door.
Toen onze taak erop zat hebben we de vetgate een beetje opgeruimd en zijn we nog rond gaan kijken en toen alle menners binnen waren hebben we nog even bij de prijsuitreiking gekeken.

Al met al heb ik een leuke, gezellig dag gehad en ook voor mij is nu het (m)endurance seizoen toch echt over. De komende wedstrijden zijn allemaal best ver weg dus we gaan nu lekker de winter weer in en ons voorbereiden en verheugen op een nieuw seizoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten